Poslední den druhého pololetí měli naši studenti v aule opravdu napilno. Studenti druhého stupně představili výsledky své práce, kterou vytvářeli pomocí umělé inteligence během posledního měsíce. V rámci tohoto projektu se studenti učili, co je to umělá inteligence, jak s ní správně pracovat, jak vymyslet správný podnět atd. Na snímku jsou studenti 9. třídy, kteří vytvářejí loga svých firem. Nechyběl ani kvíz: návštěvníci výstavy museli uhodnout, která výzva patří ke kterému logu!
Studenti Y9 se seznámili s úžasnými českými hrdiny a hrdinkami. Vyzkoušeli si roli novináře, který klade otázky slavné osobnosti, a poté tento rozhovor s AI modelovali jako představitelé této slavné osobnosti. V českých dějinách se studenti v rámci tématu České národní obrození pokusili s pomocí AI zachytit styl Boženy Němcové. Hráli také role příznivců a odpůrců tohoto hnutí.
Žáci osmé třídy pracovali na geolokační hře a vytvářeli otázky a hádanky na základě znalostí, které získali při studiu Jana Husa a jeho díla. V českém dějepise vytvářeli a upravovali prezentace na stejné téma (Jan Hus a husitské hnutí) s pomocí AI. Kromě toho odpovídali na kvíz vygenerovaný AI na stejné téma, jako ostatní třídy českého dějepisu.
Žáci 7. ročníku pracovali na tématu pražských legend a umisťovali je na mapu Prahy pomocí obrázků vygenerovaných AI, které odpovídaly popisu legend. V českém dějepise žáci vytvářeli s pomocí AI portréty řeckých bohů včetně jejich typických vlastností. Tyto obrázky byly také použity v rámci opakovacího procesu metodou procházky galerií během další hodiny.